ukr | eng 
   
   
   
   
   
   
     
 
Home
  Concerts
Orchestra
History
  Discography
  Photos
  Reviews
  Partners
  Guest book
  Contact
 
 
 

 

 

Partners

У жовтні 2006 р. у Києві відбувається безпрецедентна за обсягом і змістом рекламна акція «СЛУХАЙ ВІЧНІСТЬ». Вперше в історії масової комунікації в Україні рекламні плакати й радіо ролики закликають слухати класичну музику й робити високе мистецтво частиною свого життєвого світу.

Ініціатор проекту - Національний заслужений академічний симфонічний оркестр України, чий професійний авторитет задає стандарт музикування в Україні. У новому сезоні 2006-2007 років Національний симфонічний оркестр України розпочав активну публічну діяльність, прагнучи поширювати й розвивати високе мистецтво класичної академічної музики.

Медійними благодійниками акції «СЛУХАЙ ВІЧНІСТЬ» стали:
Асоціація Зовнішньої реклами - БігБорд, РТМ, Альтер В, Galllery, Перехід, УркРеклама (сіті-лайти та борди)
Екосвіт (сіті-лайти)
ЛІГАБізнесІнформ - інтернт розміщення
5 канал - розміщення у телеефірі
Радіо "Рокс" - розміщення у радіоефірі
Радіо «Київ» - розміщення у радіоефірі
Українське Радіо, канал духовного відродження «Культура» - розміщення у радіоефірі

Завдяки благодійному внеску банку «Фінанси та кредит» та підтримці компанії АКРІДА, що дали можливість надрукувати рекламні плакати для зовнішньої реклами, кампанія «СЛУХАЙ ВІЧНІСТЬ» набула яскравої та привабливої форми.

Креативна та менеджерська команда проекту – рекламна агенція ForwArDS (Форвардс), яка здійснила повну розробку й організаційну підтримку благодійницької компанії у найкоротший термін.

Кампанія «СЛУХАЙ ВІЧНІСТЬ» є благодійницькою, й те, що провідники медіа надали такий значний простір для культурницької комунікації, свідчить про їх високу корпоративну та професійну відповідальність за якість медіа-простору, в якому останнім часом класичне мистецтво займало дуже незначне місце.

Мета компанії – привернути увагу наших співвітчизників до справжніх цінностей, дати відчуття й розуміння того, що в нашій країні, попри всі соціальні, економічні й політичні негаразди, є прекрасне, а, значить, є надія на краще, і наш соціум вартий називатися цивілізованим, європейським, і навіть просто – багатим на талановитих людей.

Завдання та призначення соціальної реклами були обговорені на прес-конференціях керівництва НЗАСОУ та компаній-меценатів 16-го жовтня та 18-го жовтня 2006 року.

Домінантою благодійницької кампанії став Концерт-бенефіс НЗАСОУ 19-го жовтня 2006 року у Національній опері України, на який вперше був проведений на найвищому світовому рівні за участю світових зірок виконавців класичної музики - Юджина Фодора, скрипка (США), Вікторії Лук’янець, сопрано (Україна), Володимира Гришка, тенор (Україна).

Меценати та партнери оркестру:

Асоціація Зовнішньої реклами

http://www.outdoor.org.ua/

Банк «Фінанси та кредит»

http://www.fcbank.com.ua/

Веб-студія LineCore

http://linecore.com/

«Екосвіт»

http://www.ekosvit.com.ua/

5 канал

http://5tv.com.ua/

Радіо «Рокс»

http://www.rocks.com.ua/

ЛІГАБізнесІнформ

http://www.liga.net/

«Акріда»

«Трембіта»

http://www.iccua.org/members/list/trembita/about/

Студія «Комора»

http://www.komora.com/

Вєта Холдінг Груп

http://veta.kiev.ua/

Sun Flower Готель

http://www.sunflowerhotel.kiev.ua/

Банкет Хол

http://banquet-hall.com.ua/

Перший Національний канал

http://www.1tv.com.ua/

Радіо «Київ»

Українське радіо, Канал духовного відродження «Культура»

http://www.nrcu.gov.ua/index.php?id=15

forwArDS

www.for-create.com